DHZdiscount.nl
Home
|
Klantenservice
|
Aanbiedingen
|
Mijn DHZ

Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis* Goedkoopste van Nederland Deskundig advies

Totaal € 0,00 incl. btw

Veelgestelde Vragen
Hieronder treft u veel gestelde vragen aan.

Bestelling

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

1. Klik via het menu het juiste product aan.
2. Klik op ´bekijk prijzen´ om de juiste hoeveelheid te selecteren.
3. Vul het gewenste aantal in.
4. Kies vervolgens om verder te winkelen of naar de winkelwagen te gaan.
5. Bevestig de inhoud van uw winkelwagentje.
6. Vul uw klantgegevens in.
7. Kies een afleveradres.
8. Kies een betaal en leverwijze.
9. Accepteer de voorwaarden en bevestig de bestelling.

Hoe kan ik de juiste kleur vinden op de website?

Het product bestellen in de juiste kleur kan via onderstaande stappen.
* Ga naar het door uw gewenste product
* Selecteer het product in kleur
* Selecteer een kleurwaaier passend bij uw product
* Geef het gewenste kleurnummer op
Vervolgens komt er een vakje welke een kleur indicatie aangeeft van het gekozen kleurnummer.

Heb ik de juiste kleur geselecteerd?

De website geeft een kleurindicatie aan, welke kan verschillen door bijvoorbeeld uw computerscherm. Ter controle kunt u een kleurstaal opvragen.

Hoe vind ik mijn bestelling terug op de website?

Wanneer u inlogt bij mijn DHZ kunt u uw bestelling terugvinden. Hier staat tevens de status van uw bestelling omschreven.

Ik wil graag een donkere kleur bestellen, maar kan alleen een lichte kleur bestellen op de website?

Wanneer er ‘lichte kleur’ staat, kunt u het desbetreffende product alleen in lichte kleuren bestellen. Wanneer u toch een donkere kleur wilt, zijn er verschillende alternatieven. U kunt hiervoor het beste mailen naar customerservice@dhzdiscount.nl of bellen naar 0172 42 33 23.

De kleur die ik wil bestellen staat niet op de website?

Wanneer u uw kleur niet kunt terugvinden op de website, kunt u het beste mailen naar customerservice@dhzdiscount.nl of bellen naar 0172 42 33 23. Het is vaak mogelijk om de desbetreffende kleur wel voor u te maken.

Afhalen

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, u kunt uw bestelling ook bij ons afhalen. U kunt in het bestelproces aangeven dat u de bestelling wenst af te halen.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

U kunt uw bestelling afhalen bij ons afhaalmagazijn. Ons afhaalmagazijn is gevestigd aan de Energieweg 65, 2404 HE te Alphen aan den Rijn.

Wat zijn jullie openingstijden?

Ons afhaalmagazijn is van maandag tot en met vrijdag geopend van 7:00 tot 21:00. Op zaterdag zijn wij geopend van 9:00 tot 17:00.

Bezorgen

Wanneer berekenen jullie verzendkosten?

Vanaf 150 euro berekenen wij geen verzendkosten. Bij een bestelling met een waarde onder de 150 euro, brengen wij 7,50 euro verzendkosten in rekening. U kunt ook altijd uw zending zelf komen afhalen, u betaalt dan uiteraard geen verzendkosten.

Bezorgen jullie ook in België?

Ja, wij bezorgen ook in België. Vanaf 150 euro berekenen wij geen verzendkosten. Bij een bestelling met een waarde onder de 150 euro, brengen wij 12,50 euro verzendkosten in rekening.

Wanneer wordt er bezorgd?

Wij leveren van maandag tot en met zaterdag. Bij Post NL vindt de levering plaats van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 en 21:30 en op zaterdag tussen 9:00 tot 16:00.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Wanneer wij uw bestelling met onze transporteur versturen, ontvangt u van ons een e-mail op de dag dat wij uw zending aanbieden aan onze transporteur. De levering vindt dan de volgende werkdag of zaterdag plaats. Wanneer u niet aanwezig bent, probeert Post NL de volgende dag nogmaals het pakket af te leveren. Bent u dan opnieuw niet aanwezig, wordt het pakket de volgende dag na 10:00 beschikbaar gesteld op het postkantoor bij u in de buurt.

Hoe bezorgen jullie?

Wij bezorgen zowel met eigen vervoer als met externe transporteurs, waaronder Post NL.

Kan ik ergens terugzien waar mijn pakket is?

Wanneer wij het pakket met één van onze vervoerders versturen, ontvangt u ’s avonds een email met een track-and-trace code. U kunt met behulp van deze code het pakket volgen.

Betaling

Welke betaalwijze kan ik kiezen?

* Ideal
* Bancontact
* Bank/Giro overschrijving (vooruitbetaling)
* PayPal
* Credit Card (Visa, MasterCard en American Express)
* Rembours, Bijkomende rembourskosten zijn 10 euro en 1% van het orderbedrag.
* Pinnen (alleen mogelijk bij afhalen)
* Contant (zowel mogelijk bij rembours als afhalen)

Ik heb een betaling gedaan, maar heb nog geen bevestigingsmail ontvangen

Het is mogelijk dat uw bestelling niet goed is doorgekomen in het systeem, doordat er geen automatische terugkoppeling is geweest door uw bank. Om er zeker van te zijn dat uw bestelling bij ons is binnengekomen, kunt u een betalingsbewijs opsturen naar customerservice@dhzdiscount.nl zodat wij uw bestelling in behandeling kunnen nemen.

Ik krijg een foutmelding wanneer ik geld wil overboeken.

Een overschrijving moet overgeschreven worden naar IBAN rekeningnummer NL22RABO0310329140 ten name van Kleuro.

Wanneer ik met ideal wil betalen is het niet mogelijk om een bank te selecteren.

Wanneer u ‘ideal’ aanklikt als betaalwijze moet u een paar seconden wachten of op F5 drukken om de pagina te vernieuwen. Vervolgens kunt u wel uw bank selecteren.

Klachten

Klachten

Heeft een klacht over een artikel, over de afhandeling van uw bestelling of een andere klacht over Kleuro Groep B.V., neem dan contact op met onze klantenservice. Wij proberen uw probleem zo goed en zo snel mogelijk op te lossen, ten minste binnen 14 dagen.
Onze klantenservice is per telefoon bereikbaar op 0172 42 33 23 van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 21:00 uur en op zaterdag van 9:00 – 17:00 uur.
U kunt ook een e-mail sturen naar CustomerService@dhzdiscount.nl. Vermeld in de e-mail zoveel mogelijk gegevens over de artikelen en/of jouw bestelling (zoals het ordernummer, het artikelnummer etc.) zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen.
U kunt ons ook schrijven. Uw post kunt u richten aan Kleuro Groep B.V. t.a.v. Customer Service. Postbus 454, 2400 AL, Alphen aan den Rijn.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Ook kun u uw klacht melden bij Europese online geschillenplatform (ODR). Dit kan via de link:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/


Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij u daarvoor kosten in rekening brengen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen.

Als u in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden heeft besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste product of onderdeel heeft ontvangen.

Op het moment dat u met ons een regelmatige levering van producten bent overeengekomen verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, het eerste product fysiek in bezit krijgt.
Om gebruikt te maken van uw herroepingsrecht verzoeken wij u om ons een e-mail, al dan niet met inbegrip van het modelformulier, sturen via customerservice@kleuro.nl. Binnen uiterlijk 14 dagen na het sturen van de e-mail dient u de producten terug te sturen

Wij verzoeken u het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking te retourneren.

Terugbetaling
Nadat u gebruik heeft gemaakt van uw herroepingsrecht ontvangt u alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten voor de heenzending, binnen veertien dagen terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt.
U draagt zelf de kosten voor de retourzending. Wij schatten dat deze kosten maximaal € 10,00 zullen bedragen.

Uitsluiting herroepingsrecht
Het herroepingsrecht is uitgesloten voor:

• Producten die naar uw specificatie gemaakt zijn, zoals op kleur gemengde verf


Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie vind je in de documentatie van het product.




Algemene informatie
Sikkens Verf
Sikkens
Assortiment
Verf & Beits
Bootlak
Verftoebehoren
Vloeren
Kleding
Stucwerk
Lijm & Kit
Gereedschap
Technische vloeistoffen
Klimaatbeheersing
Handige links
Home
Mijn DHZ
Winkelwagen
Werken bij Kleuro Groep B.V.
Customerservice
Veelgestelde vragen (FAQ)
Contactformulier
Privacy statement
Over ons
Algemene Voorwaarden

Advies nodig?
-Bel naar +31 (0)172 - 423 323
-Mail naar CustomerService@dhzdiscount.nl
-Chat met ons
Volg Kleuro Groep
Nieuwsbrief ontvangen?
Schrijf je hier in!

Social media:

© Copyright 2006-2016 Kleuro Groep B.V.

Kleuro Groep B.V.  Energieweg 39-41  2404 HE  Alphen aan den Rijn